Millie op avontuur deel 2! - Reisverslag uit Heerlen, Nederland van Milka Adamczyk - WaarBenJij.nu Millie op avontuur deel 2! - Reisverslag uit Heerlen, Nederland van Milka Adamczyk - WaarBenJij.nu

Millie op avontuur deel 2!

Door: Milka

Blijf op de hoogte en volg Milka

10 April 2014 | Nederland, Heerlen

Lieve allemaal,

Als mensen me vragen waarom ik opnieuw op reis ga hoef ik daar niet lang over na te denken. Reizen maakt me gelukkig! Het ontdekken van nieuwe landen, culturen en beelden. Het ontmoeten van mensen van over de hele wereld om erachter te komen dat we echt niet zoveel van elkaar verschillen. De vrijheid... geen verwachtingen van mensen om je heen maar eigen keuzes maken. En als laatste maar zeker niet de minst belangrijke de zelfontwikkeling.. in de vier maanden dat ik op reis ben geweest heb ik geleerd dat je uiteindelijk jezelf gelukkig kan maken door de keuzes die je in je leven maakt. Als je het voor een groot deel zelf in de hand hebt…waarom er dan niet iets aan doen?

Ik krijg geregeld vragen als: 'Oh durf je dat wel alleen?' 'Hoe doe je dat met werk'? 'Gaat je vriend niet mee?' Ga je je vriendje, familie en vrienden niet teveel missen?

Natuurlijk ga ik iedereen heel hard missen, maar is dat een reden om het niet te doen? Ze zullen er ook zijn als ik terug kom en dat is iets om naar uit te kijken!

Mijn vriend hoef ik gelukkig niet de volledige 9 maanden te missen maar hij komt me opzoeken in Zuid-Afrika. Een heel fijn gevoel dat een deel van mijn avontuur nu ook ons avontuur is geworden. Lijkt me super om het coole ZA samen met hem verder te gaan ontdekken!

Ik zie eerlijk gezegd geen hobbels op de weg... een mooie uitdagende reis in het vooruitzicht waardoor ik sterker in mijn schoenen zal komen te staan..wat kan daar nu verkeerd aan zijn?

Nu nog genieten van veel gezellige dates met vrienden en familie! Genieten van mijn laatste dienstjes op het werk en de laatste voorbereidingen treffen..er moet nog veel gebeuren maar dat maakt allemaal deel uit van de voorpret!

Veel liefs Milka




  • 11 April 2014 - 07:55

    Bianca:

    Wow millie, ... Zo mooi hoe jij in het leven staat! Heb heel veel respect voor je. Verheug me al om weer beetje te mogen meegenieten via deze site!!! Maar hopelijk eerst nog wat gezellige dienstjes samen,..... XX

  • 11 April 2014 - 08:43

    Marlies:

    go for it, girl!

  • 11 April 2014 - 08:47

    Nicole:

    Lieve Milka. Superveel ontzag voor jouw lef.en heel mooi geschreven.
    Ik Ik geniet graag met je mee door jouw verhalen en foto's en wens je dan ook alvast heel veel plezier! Xx

  • 11 April 2014 - 09:06

    Moni Van De Wiel:

    Hoi Milka,

    Top dat je weer aan het reizen gaat! Ik verheug me al op jouw verhalen!
    Xx Henk en Moni

  • 11 April 2014 - 09:46

    Milka Adamczyk:

    Bedankt voor de super lieve reacties! xxx

  • 11 April 2014 - 09:50

    Diana:

    Geweldig meisje! Ik vind het super cool dat je weer op reis gaat, en verheug me op alle verslagen.Fijn dat Armand je in ZA gaat ontmoeten.Ben eigenlijk heel jaloers......maar ook super trots op je!
    Dikke knuffel, Diana

  • 11 April 2014 - 11:21

    Monique (uit Eindhoven):

    Lieve Milka, mooi zoals je het schrijft. Het voelt erg herkenbaar, geniet en vergeet nooit:
    elk moment kan een nieuw begin zijn EN je hebt zelf je keuze in je eigen hand! VEEEL PLEZIER, mooie avonturen en fijne herinneringen!
    We lezen graag met je mee!!!!!!! Dankjewel!!!!


  • 11 April 2014 - 21:25

    Angelina:

    Yeah!! Voor jouw genieten en voor mij zeer zeker om mee te lezen :-) Alvast mega bedankt daarvoor!!Alles wat je zegt, klopt als een bus! oh heerlijk, vrijheid, zon, cultuur!!!
    Vindt t tegek dat je een groot gedeelte van de wereld verder gaat ontdekken, I'm jalous hihi
    Geniet van de voorpret, van alle mooie dates nog hier, zodat je mooie herinneringen weer mee kan nemen. En superfijn dat jouw eigenste mannetje je komt opzoeken! Lekker vooruitzicht.
    Ik verheug me enorm op al je belevenissen en hopen dat we nog wat dienstjes samen hebben.
    Dikke kus

  • 12 April 2014 - 00:58

    Sandra:

    hey Milly, geweldig dat je dat doet....geniet!
    enne ....thanks dat we je op deze manier mogen volgen.
    dikke zoen van San .....uit Stein

  • 12 April 2014 - 00:59

    Sandra Van Frankfoort-mamentu:

    hey Milly, geweldig dat je dat doet....geniet!
    enne ....thanks dat we je op deze manier mogen volgen.
    dikke zoen van San .....uit Stein

  • 12 April 2014 - 00:59

    Sandra Van Frankfoort-mamentu:

    hey Milly, geweldig dat je dat doet....geniet!
    enne ....thanks dat we je op deze manier mogen volgen.
    dikke zoen van San .....uit Stein

  • 12 April 2014 - 07:32

    Melanie Van Den Bogaard:

    Geniet van al de mooie dingen die je gaat meemaken en zien! YOLO! Groetjes Melanie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Milka

Actief sinds 19 Jan. 2012
Verslag gelezen: 737
Totaal aantal bezoekers 57807

Voorgaande reizen:

15 November 2014 - 13 Februari 2015

Azie!

12 Augustus 2014 - 14 November 2014

Millie in Kenia, Oeganda en Zuid-Afrika!

18 Mei 2014 - 08 Augustus 2014

Millie in Canada en Alaska

01 Juni 2012 - 01 Juli 2012

Millie in ZA!

02 Mei 2012 - 01 Juni 2012

Millie in NZ!

01 Maart 2012 - 01 Mei 2012

Millie down under..

Landen bezocht: