Van King's Cross naar Coogee.. - Reisverslag uit Sydney, Australië van Milka Adamczyk - WaarBenJij.nu Van King's Cross naar Coogee.. - Reisverslag uit Sydney, Australië van Milka Adamczyk - WaarBenJij.nu

Van King's Cross naar Coogee..

Door: Milka Adamczyk

Blijf op de hoogte en volg Milka

13 Maart 2012 | Australië, Sydney

Van een vies hostel op King's Cross...naar een droomhuis in Coogee...

Op Zaterdag bracht ik een bezoek aan de Botanic Gardens die je vanuit de harbour kan zien liggen. Ze zijn heel groot en er is genoeg te zien om je een paar uur bezig te houden. Ook heerlijk om gewoon lekker op het gras te gaan relaxen.. Het is hier heel normaal dat je overal gewoon over het gras mag lopen (in veel parken/tuinen in NL is dat toch anders). Alle parken hier zien er ook allemaal even netjes uit! Ze worden super goed bijgehouden en iedereen gaat er goed mee om! Naast de mooie parken zijn er overal nette openbare toiletten en waterfonteintjes voor drinkwater. Er wordt hier dus goed voor me gezorgd!:)

Op zaterdagavond een gezellig feestje in mijn hostel en op zondag vertrok ik richting mijn nichtje Sonja die in Coogee woont.
Coogee is een deel van Sydney aan het strand. Super mooi en heel gezellig!

Ze wonen in Coogee in een absoluut droomhuis met een prachtig uitzicht! Wat een contrast met een stapelbed op een 12 persoons slaapkamer. Behalve het prachtige huis vond ik het natuurlijk vooral leuk om Sonja, Arjen en hun tweelingzoontjes te zien! Wat super stoere en lieve kereltjes! Op zondag gaven ze mijn een rondtour in Coogee en dronken we een biertje in een bar aan het strand. Oooh wat had ik de zee gemist! Heerlijk!

Super grappig op maandag kreeg ik post van mijn tante. Zij had deze naar mijn nichtje gestuurd en had dit zo ongelofelijk goed getimed dat ik hem precies op tijd kreeg! Dankjewel Liefs!

Op maandag ben ik van Coogee naar Bondi beach gelopen een bekende tocht die erg populair is omdat hij volledig langs de zee loopt. Prachtige uitzichten en hele mooie stranden langs de weg zorgen voor een top route. Aangekomen op Bondi beach was ik moe en ben ik heerlijk op het strand in slaap gevallen. Helaas wel flink verbrand toen.. Het is zo belangrijk om je hier veel in te smeren! Vandaag dus maar een beetje uit de zon proberen te blijven! Vandaag mijn laatste dag in Sydney en morgen op naar de blue mountains!

Knuf Milka

• 13 Maart 2012 - 08:05

Tine:

Hey meid, dat klinkt allemaal zooooo geweldig! Erg afwisselend precies...enjoy!

• 13 Maart 2012 - 08:45

Henk:

Wat leuk dat je het zo naar je zin hebt.
    Geniet er maar lekker van meid.
    Wij zitten hier in dat koude kikkerlandje.
    Groetjes Henk

• 13 Maart 2012 - 10:43

Janneke Derckx:

Hey Milka,

ik weet niet of je mij nog herkend.. maar ik heb bij jouw een keer in de klas gezeten op de opleiding Social Work. Ik zag net toevallig op FB dat je ook in Australië zit. Ik zit nu 2,5 uur zuidelijk van Sydney op een boerderij. hoe lang blijf je in Australië? Geniet van je reis;)
    xx Janneke

• 13 Maart 2012 - 13:25

Sandra Gruisen:

leuk leuk leuk........ ik geniet van je verhalen !!!

• 13 Maart 2012 - 21:36

Aggie:

Hey Nilka, wat fijn datje het zo naar je zin hebt. Ik moet ook steeds naar die koala foto's kijken, wat een super leuke beestjes, die zou ik ook graag eens in het echt zien. Heb je ook nog een fot van de kidsvan Sonja en Arjen gemaakt? Verder veel liefs en gniet van alles! xxx