Cast Away.... Wilson! - Reisverslag uit Agnes Water, Australië van Milka Adamczyk - WaarBenJij.nu Cast Away.... Wilson! - Reisverslag uit Agnes Water, Australië van Milka Adamczyk - WaarBenJij.nu

Cast Away.... Wilson!

Door: Milka Adamczyk

Blijf op de hoogte en volg Milka

07 April 2012 | Australië, Agnes Water

Hallo allemaal!
Daar ben ik weer:)

Na Fraser Island was eigenlijk het plan om lekker naar Airlie Beach te gaan en daar nog even bij te komen voor de Whitsundays..

Haha maarja ik zou Milka niet zijn als ik niet alles zou omgooien omdat er nog precies een ding was wat ik perse wilde doen en nog niet geboekt had.. Op Fraser leerde ik wat mensen kennen die ook de Cast Away gingen doen en zo besloot ik die ochtend alles om te boeken! En ja hoor...er was nog precies 1 plaatsje voor me over!

Heel wat extra geld en telefoontjes later was het geregeld en bleek ik ook nog met een goede vriendin in de groep te zitten, heelmaal super dus!

In plaats van nog een dag in Raibow Beach nam ik de bus naar Agnes Water (1770) waar we een nacht bleven. De dag erna vertrokken we in groepjes van vier in het vliegtuig naar het verlaten eiland. Het was een heel klein vliegtuigje en ik mocht voorin zitten en zelfs sturen! Helemaal super dus!!!

Toen we aankwamen bleek het een prachtig eiland te zijn! Een hele fijne en veilige zee om in te zwemmen en een gezellig tentenkamp! Het was dus niet echt back to basic want we hadden tenten en eten. Eten is blijkbaar erg moeilijk te vinden op dat eiland (Ik heb het wel geprobeerd en klom in een boom om iets te plukken wat veel op een ananas leek, maar helaas bleek het niet echt smakelijk te zijn (en kreeg ik de bijnaam crazy dutch girl:).. en het is niet veilig om zonder tent te slapen i.v.m. de dieren. Ook op dit eiland leefden dingo's en er waren Goana's (hele grote). Helaas waren er ook heel veel muggen en zit ik nu ook helemaal onder muggenbulten! Heel irritant!

Op het eiland kon je wandelen, kajakken en zwemmen! Heerlijk! Toen ik aan het dobberen was in de zee heb ik zelfs een schildpad gezien! Helemaal happy!

In de avond kwam alle alcohol tevoorschijn en hebben we een gezellige avond bij het campvuur gehad! Daarna nog even een nachtduik en daarna naar bed. En de dag erna was het alweer tijd om terug te gaan helaas.. Dit keer hadden we een hele toffe piloot die wel van stunten hield en wij gelukkig ook! Oftewel een hele toffe ervaring!

Ik ben blij dat mijn impulsieve actie (ondanks het geld) zo goed heeft uitgepakt! Ik had het absoluut niet willen missen! We hadden dan ook wel een super gezellige groep!

Happy happy!

Gisteren ben ik vanuit Agnes Water vertrokken naar Airlie Beach. Na een veel te lange en niet fijne reis ben ik nu gelukkig aangekomen. Ik ga zo inchecken en dan naar de Lagune! Morgen start mijn Whitsundays tour wooohoooo! Ik heb er super veel zin in! Na de Whitsundays zal ik proberen foto's te posten!

Hele dikke knuffel en veel liefs van kleine Milka in het grote Australie!


  • 08 April 2012 - 14:00

    Charlotte:

    Hoi Milka, ik word vrolijk van je reisverslagen. Zo enthousiast, blijf maar lekker genieten!

  • 08 April 2012 - 16:14

    Yoeri:

    Ey Milka leuk om je berichten altijd te lezen, bevalt je goed zo te horen, benieuwd of je nog terug komt haha ;).

    Enjoy!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Agnes Water

Milka

Actief sinds 19 Jan. 2012
Verslag gelezen: 398
Totaal aantal bezoekers 57804

Voorgaande reizen:

15 November 2014 - 13 Februari 2015

Azie!

12 Augustus 2014 - 14 November 2014

Millie in Kenia, Oeganda en Zuid-Afrika!

18 Mei 2014 - 08 Augustus 2014

Millie in Canada en Alaska

01 Juni 2012 - 01 Juli 2012

Millie in ZA!

02 Mei 2012 - 01 Juni 2012

Millie in NZ!

01 Maart 2012 - 01 Mei 2012

Millie down under..

Landen bezocht: