Kleine Millie op reis... - Reisverslag uit Heerlen, Nederland van Milka Adamczyk - WaarBenJij.nu Kleine Millie op reis... - Reisverslag uit Heerlen, Nederland van Milka Adamczyk - WaarBenJij.nu

Kleine Millie op reis...

Door: Milka Adamczyk

Blijf op de hoogte en volg Milka

17 Februari 2012 | Nederland, Heerlen


'Kijk dus je ogen uit, zodat je als je terugkeert genoeg magie hebt verzameld om ook de betovering in de dagelijkse werkelijkheid te kunnen zien'

Als jong meisje heb ik ooit met iemand afgesproken... als we later groot zijn dan gaan we reizen! De tijd is aangebroken om eindelijk mijn eigen belofte na te komen!

Het is tijd voor deze hobbit om haar eigen avonturen te gaan beleven! En waar kan je dat beter doen dan in Australië, Nieuw Zeeland en bij mijn eigen sis en haar man in Zuid Afrika!

Uiteraard ga ik jullie nieuwsgierige mensen allemaal op de hoogte houden van de spannende avonturen die ik (hopelijk) ga beleven door op deze website een blog bij te houden! En daarnaast zal ik uiteraard vooral veel jaloersmakende foto's posten op facebook zodat jullie kunnen meegenieten!

Ik zou het heel leuk vinden als jullie van tijd tot tijd een berichtje achterlaten zodat ik ook op de hoogte blijf van hoe het met jullie allemaal gaat!

En voor alle mensen die zich afvragen waarom ik toch zo graag alleen op reis wil:

“A person needs at intervals to separate from family and companions and go to new places. One must go without familiars in order to be open to influences, to change.”

Een dikke knuffel en voor mijn dansvriendinnetjes een goede shimmy Millie

  • 17 Februari 2012 - 11:15

    Khalida:

    Go Millie go :) And then come back to us <3

  • 17 Februari 2012 - 13:37

    Manon:

    Goed motto en kan ik me helemaal bij aansluiten. Maar doe wel voorzichtig en kom heelhuids ook weer terug!! xxx

  • 17 Februari 2012 - 18:37

    MILLLLIIIIIEEEE:

    Idd terugkomen he!!!

    Ik kijk uit naar je verhalen.

  • 18 Februari 2012 - 09:04

    Milka:

    Zeker kom ik terug! Maar eerst ga ik genieten!:)

  • 24 Februari 2012 - 08:41

    Bianca:

    wij gaan zeker meelezen,..!!!

    Geniet ervan!!!!

  • 01 Maart 2012 - 02:55

    REMOMAALIE:

    Heel veel magie voor op reis,
    maak je herinneringen die je voor altijd houdt en geniet, geniet, geniet,
    kijk, voel, proef en sta vaak genoeg stil om met veel mooie indrukken verder te gaan!
    Adië, Bye en Tchau!

  • 01 Maart 2012 - 12:40

    Amirah:

    Veel plezier! Ben alvast heel erg benieuwd naar je verhalen! Dikke knuf! xxx

  • 01 Maart 2012 - 12:48

    Ludo:

    Goeie reis, veel plezier, geniet ervan !

  • 01 Maart 2012 - 15:15

    Femke Aka Adiva:

    wat spannend! Geniet ervan om je koffer te vullen met nieuwe ervaringen ;) xxx

  • 01 Maart 2012 - 15:24

    Johanna:

    Een super super super trip gewenst lieverd ! tot snel xx

    Dikke zoen van pinky

  • 01 Maart 2012 - 17:12

    Dorien:

    doing the same here, love every step, even the hard ones, they intend to reveal a more beautiful path..

    x Dorien, Yohara member somewhere in India :)

  • 03 Maart 2012 - 14:08

    Charlotte:

    Geniet ervan!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Heerlen

Milka

Actief sinds 19 Jan. 2012
Verslag gelezen: 388
Totaal aantal bezoekers 57766

Voorgaande reizen:

15 November 2014 - 13 Februari 2015

Azie!

12 Augustus 2014 - 14 November 2014

Millie in Kenia, Oeganda en Zuid-Afrika!

18 Mei 2014 - 08 Augustus 2014

Millie in Canada en Alaska

01 Juni 2012 - 01 Juli 2012

Millie in ZA!

02 Mei 2012 - 01 Juni 2012

Millie in NZ!

01 Maart 2012 - 01 Mei 2012

Millie down under..

Landen bezocht: